Há coisas que não percebo mas devo ser eu que sou estúpida!

Many of you are wondering if a vegeterian or vegan diet might be appropriate for your animal friends. Fortunately, your dogs can be vegetarians! Vegetarian Dogs provides answers and gives directions to easily purchase or prepare a healthy meal.

E quem quiser mais informações pode ir ao site da Vegan Dog Nutrition Association (!!!....)
Apesar de eu estar já a ver a enorme vantagem destas dietas para a economia doméstica, à minha sugestão de que comessem relva os meus cães responderam com um lacónico "come-a tu!...".
Cães pouco cultos, é o que é!

Um comentário:

Anônimo disse...

Hi!
Do you wanna look good to your boyfriend or girlfriend? Or just see the health news?
Im following this website on twitter, some days tell's me good things to look good, details that make you diferent.

Check it out:

http://healthylovers.pt.vu/

Have a nice day